Skalní útvar Medůvka

17. srpna 2012 v 15:33 | MarijaKes |  Kraj Zlínský

Výchozím místem našeho pěšího výletu je obec Malá Lhota. Sem jsme vyjeli autobusem z Valašského Meziříčí a vydáváme se po modré značce kolem pohostinství Pod dubem směrem ke skalnímu útvaru Medůvka. Procházíme malou obcí k rozcestníku. Zde se odpojí červená značka. Ta směřuje dolů k přehradě Bystřička. Na rozcestí je zřízeno příjemné posezení pod břízami a borovicí. Kousek za rozcestím máme krásný výhled na přehradu, my však jdeme dál zvlněnou krajinou s výhledy a pěknými zákoutími a chalupami.

A jsme na Medůvce.

Po obhlídce a prolezení skal se vracíme zpět po modré do Malé Lhoty, protože chceme pokračovat přes Štěpánov do Valašského Meziříčí. Míjíme odpočivadlo na rozcestí a hostinec Pod Dubem.

Mohli bychom sejít kolem veselského lyžařského vleku, ale dali jsme se po značce prudkým klesáním k domovu. Už tam brzy budeme.

A poslední odpočinek u křížku na Podhájí.

Celá procházka je cca 12 km. Na Medůvku se lze dostat i ze železniční stanice Brňov a stále po modré značce mírně stoupat až k Medůvce, dále pokračovat po modré na malou lhotu a dále do Valašského Meziříčí nebo na přehradu Bystřičku.

3 lidé ohodnotili tento článek.