Projekt 365 - 113. den

23. dubna 2013 v 20:30 | MarijaKes |  Duben 2013
113. den - 23. dubna 2013

Javor

Dnes jsme jeli na zahradu autem se snachou, ale jen na otočku, zavést tam vodu, truhlíky i s hlínou a další těžší věci. Zastavila jsem se pak za maminkou a na jejich sídlišti mě překvapil javor. Už začíná kvést. Celý den bylo nádherně slunečno, až k večeru se snesl na krajinu opar, ale nepršelo a neprší. Koupila jsem si i dva malé květináčky pomněnek a chci je zítra zasadit na takové hodně vlhké místo a také vezmu s sebou konvalinky. JInak jsem seděla doma a plánovala letošní dovolenou. Letos mě syn autem nebude moci zavést na místo, má jiné plány. A tomu se musíme přizpůsobit. Musí to být někam, kam se dostaneme s minimem přesedání, kde je nějaká síť veřejné dopravy, nejlépe vlak i bus.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

1 Jarmila* Jarmila* | Web | 23. dubna 2013 v 23:01 | Reagovat

Maruško, to jsou květy javoru. Lípa kvete mnohem později.

2 MarijaKes MarijaKes | E-mail | Web | 24. dubna 2013 v 5:52 | Reagovat

[1]: Jarmilko děkuji, tak to jsem já botanik na baterky. :-D Hned opravím. Já jsem si říkala, že je to na lípu brzy. 8-O

3 VendyW VendyW | E-mail | Web | 24. dubna 2013 v 8:32 | Reagovat

Neboj, tímhle tempem za chvíli pokvetou i ty lípy. Příroda se snaží honem honem všechno co zameškala dohnat! :-) Pěkně nafocené...

4 deeres deeres | 24. dubna 2013 v 13:18 | Reagovat

Vloni jsem byla v Českém Krumlově, je tam vlak i autobus a spousta výletů, pěšky i jízdmo. Samozřejmě Krumlov, Boží Dar, nedaleké Budějice, Hluboká, třeba i Holašovice, Trosky, Zlatá Koruna i unikátní Římov s přehradou na Malši. Kdo není líný na krok, tak tomu vřele doporučuji.

5 MarijaKes MarijaKes | E-mail | Web | 24. dubna 2013 v 15:34 | Reagovat

[4]: Český Krumlov byl jedna z možností, ale spojení od nás je katastrofální. Vlaky, do dříve jezdily už jsou dávno minulostí. Do Brna jezdil přímý vlak. Abych mohla jet na jihozápad musím jet nejprve na sever. ;-) tak někdy příště, právě dnes jsem již potvrdila rezervaci  v Náchodě. Také je tam spoustu zajímavých míst i pro syna, třeba pěchotní sruby (bunkry) a pod. Chodit se nebojíme, výlety už plánujem. Jeden i do krásných polských lázní Kudowa Zdrój v anglickém stylu. Tady jsou virtuální prohlídky http://www.mestonachod.cz/na/virtualni-prohlidka/1/

6 MarijaKes MarijaKes | E-mail | Web | 24. dubna 2013 v 15:37 | Reagovat

[3]: Mě uchvátila ta nádherná zeleň a proti obloze je to opravdu svěží. A dneska to bude zase živočich. :-D

7 deeres deeres | 24. dubna 2013 v 17:19 | Reagovat

Ten Boží dar je samozřejmě Kleť :-(
Ale kolem Náchoda je také krásně. Od vás je spojení opravdu příšerné, jedině, že byste se ubytovali v Budějicích a pak by to šlo autobusy přes Brno. A mělo by to i tu výhodu, že byste mohli jet i na opačnou stranu,než jenom na jih , do Jindřichova Hradce  s nádhernou architekturou.

8 MarijaKes MarijaKes | E-mail | Web | 24. dubna 2013 v 23:43 | Reagovat

[7]: Děkuji za typy, možná některý další rok zase využijeme dopravu staršího syna. :-)