Projekt 365 - 202. den

28. července 2013 v 16:23 | MarijaKes |  Červenec 2013
202. den - 21. července 2013

Adršpašské skály

Dnešku, druhému dnu dovolené, budu rovněž věnovat samostatný článek, ale abych dodržela projekt vkládám jednu z asi 400 fotek toho dne. :)Díky tomu, že jsme byli ve skalách mezi prvními návštěvníky, bylo křižování mezi skalními velikány velmi příjemné. I schody nahoru dolů se daly zvládat pohodlně. Horší to bylo již před polednem, kdy se člověk nechal pohltit davem. A to už mě moc nebavilo, alespoň mi spestřovali dojmy horolezci. Naštěstí ten poslední úsek v proudu ostatních turistů nebyl již tak dlouhý. To už jsme měli za sebou i plavbu po Adršpašském jezírku před Vlčí roklí a velký a malý vodopád.

Do areálu jsme se ještě vrátili,abychom prošli okružní trasu kolem jezera po modré značce. ovšem po obědě. I tato procházka stála za to. V jezeře se nesmí koupat, jen projíždět na lodičkách.
Svízelná byla ale cesta zpět do Náchoda. Jeli jsem opět vlakem jako ráno s přesedáním v Teplicích nad Metují. Vlaky měly docela velké zpoždění a hrozilo, že v Teplicíhc na nás další spoj nepočká. Nějaký vláček tu stojí, všichni k němu utíkáme, ale výpravčí nás brzdí, že se nikam nejede. Trať je neprůjezdná pro neštěstí na kolejích. Náhradní autobusová doprava se také konat nebude, protože nejsou řidiči. Je přece neděle odpoledne. Prý nějaký sebevrah skočil pod vlak a my nyní čekáme, až nehodu policie vyřeší a uvolní trať. Nám to je docela jedno, do Náchoda nějak dojedem později, ale spousta lidí měla v plánu delší cestu s dalšími přestupy. A výpravčí s půrvodčí to řešily hledáním náhradních tras. Po dvou hodinách přijíždí od Náchoda vlak, trať je volná. Za 5 minut měl odjezd spěšný vlak tím směrem, ale tento jel místo něho a stavěl v každé zastávce. Bylo zajímavé sledovat lidi a jejich reakce a chování.

1 člověk ohodnotil tento článek.