Komentovat lze pouze články roku 2020.

Hrad Kámen exteriér

26. října 2019 v 16:00 | MarijaKes |  Kraj Vysočina
Že nás vítr v letošní dovolené zavál i do kraje Vysočina už jsem psala v dovolenkovém cestopise, ale tak nějak bych chtěla mít o navštíveném hradě záznam i v místopisech. Ano navštívili jsme hrad Kámen, o kterém jsem zatím nic neslyšela. Na hradě se vystřídalo opravdu hodně majitelů a ten poslední měl tu smůlu, že mu byl komunistickým režimem veškerý majetek zabaven a nesměl si vzít ani obrázek.

O hradu se zde nebudu rozepisovat, protože pro zájemce zde nechám oficiální stránky, velmi podrobně a pěkně zpracované. Já si sem jen vložím opět hromadu fotek. někteří jste část viděli v cestopise ve zmenšeném.

To jsem celá já. Vždycky nafotím hromadu fotek a pak si nevím rady s výběrem. Zdaleka jsem sem nedala všechno, i tak toho je dost a dost. Při přebírání fotek vždycky zavzpomínám na chvíle tam strávené a těžko vybírám.

Příště se podíváme dovnitř hradu.....

3 lidé ohodnotili tento článek.

1 Hanka Hanka | Web | 26. října 2019 v 17:33

Vůbec by nevadilo, kdyby bylo fotek ještě víc, Majko, pořídila jsi nádherné záběry. Kámen znám docela dobře, poprvé jsme tam byli před devíti roky, ale tenkrát jsem toho moc nenafotila.
Vyšlo vám krásné počasí, tak ses při focení pořádně vyřádila, což je moc fajn.
Hrad je sám o sobě zajímavý a jeho okolí přímo pohádkové. Jsem zvědavá na interiéry, ty neznám. :-)

2 VendyW VendyW | 26. října 2019 v 17:37

Tak u toho jezírka bych asi seděla furt... ;-)

3 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | Web | 26. října 2019 v 18:59

Je spousty hradů a zámků, které neznám a tak jsem ráda Maruško za tvé fotoreportáže. :-)Nádherné fotky.

4 Jitka Jitka | E-mail | Web | 29. října 2019 v 11:29

Maruško,možná se opět opakuji,ale pokud chci vidět opravdu nádherné fotky musím zavítat k tobě.Jednak máš příspěvky perfektně připravený  a na tvých fotkách jsou krásně vidět ty hry světla a stínů.Nemám ráda nevýrazné fotky,bez kontrastu,někdy si říkám,že asi blbě vidím barvy.Hrad Kámen jsi nafotila perfektně.I já mám vždy nafoceno tolik fotek a nedokážu se s žádnou rozloučit.Díky za krásnou podívanou

5 Veki Veki | Web | 3. listopadu 2019 v 12:06

Vysočinu neznám prakticky vůbec. A nepřestává mě fascinovat, co vše v té naší malé zemi máme. Chtěla bych to jednou prostě všechno vidět!

6 MarijaKes MarijaKes | 4. listopadu 2019 v 10:39

[1]: Ten den jsme neměli ani žádnou jinou túru v plánu, takže času bylo dost a opravdu se mi tam líbilo. :-)

7 MarijaKes MarijaKes | 4. listopadu 2019 v 10:40

[2]: Však mi jsme si tam pohověli hodně dlouho. Bylo to bezva. :-)

8 MarijaKes MarijaKes | 4. listopadu 2019 v 10:42

[3]: V naší malé zemičce je jich opravdu hodně a není asi v silách jednoho všechno navštívit. Dříve jsme hodně jezdili někam na hory, ale už to nevyšlápnu. Tak v poslední době poznáváme města, hrady a zámky. je u nás v naší zemičce stále co objevovat. :-)

9 MarijaKes MarijaKes | 4. listopadu 2019 v 10:45

[4]: Jitk,o moc děkuji. Od tebe, takové fotografky mne pochvala těší obzvlášť. Ono, když je hezky, tak se i fotky zadaří. :-)

10 MarijaKes MarijaKes | 4. listopadu 2019 v 10:48

[5]: Ty jsi ještě mladá, všechno jednou uvidíš. Zvolila jsi dobrou taktiku, jezdit do zahraničí a poznávat cizí kraje, dokud čllověk může, dokud má toho mladého cestovatelského ducha. Líbí se mi, že vozíte Floriánka všude s sebou. Myslíš si, že si z toho nebude moc pamatovat, ale pomalu se blíží do věku, kdy mu určité momenty zůstanou v hlavě napořád. Koukala jsem, jak je to už velký kluk. :-)